Friday, September 26, 2008

peristiwa hari ini (26 september 2008)

hari ini aku bangun awal untuk bersahur bersama keluarga dan rakan kelas ku iaitu mohd ariff..selepas sahur kita sebagai umat islam mestilah solat subuh kan?kan?(jangan sesekali tinggalkan solat taw)selepas itu aku dan ariff ikut papa ku pergi keje di kuala lumpur..tepat pukul 6.30 pagi aku tibe di tempat keje papa ku..

tiba saja di kaunter..perut aku wat hal..ADOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ayt aku"adoi..tyme2 ni lak perut aku wat hal..biasenya xmcm ni..huhuhu.."opsssssssssss!!!!!ckup la cite sal sket perut ni..hahaha..malu2..hehehe...

masa terus berlalu dengan cepat..
jam sudah menunjukkan pukul 7.30 pg..wow!ramainya masyarakat yang lalu lalang di depan aku..aku terus rimas dan pening kepala...xtaw nape..adoi2..tyme tu plak aku nampak ibu dan bapa amira handayani..aku nak tegur tapi keadaan tidak mengizinkan kerana pada waktu itu sesak di sekitar pudu raya...adoiii...mis lagi!!!!!!!!!!!!!!!!!erm..xpela..nak wat mcm ne kan...


pukul 8.30 pula aku terima 1 mesej dari roomate aku die asrama..die minta aku menunggunya di sekitar kota raya..tapi xpe..aku ley tunggu die...asalkan kwan aku selamat dan dapat berjumpa dengan aku..kerana kawan ku tersebut tidak tahu jalan macam mane hendak menuju ke bukit jalil..yela..die kan nak blik kulai,johor..so kene nek bas kt bkt jalil la.huhuhu...


tepat kul 10 kawan ku sampai di kota raya dengan keadaan selamat..then aku bawa kawanku tersebut ke perhentian bas di hadapan pudu raya..kawan ku nek bas rapid KL tersebut dengan hati yang gembira.Akhirnya dapat juga die ke destinasinya iaitu kulai,johor..alhamdulillah...aku hope die gembira tyme raya ini...


kul 12 lak...papa ku suruh aku ke menara maybank..perghh!!!!!!aku rasaa penat sangat..tp aku xley bantah cakap papa ku..xbek lawan parent..huhu..so aku tukar la duit sebanyak rm 4xxxx..perghh.!!!!!!!!!!!berat seh duit ni..hampir 10kg berat!!!!!!!!!
xpe...nak kasi badan TAFF kena la kuat.heehehe..(poyos)hahaha...



so..itulah peristiwa yang berlaku pada hari ini..

:)

sekian

No comments: